onsdag 30 juni 2010


5 kommentarer:

  1. Hej va trevligt att se att fler än mig har intresse av att väva. Jag väver bara till husbehovs då jag vet hur mycket jobb det är för att få till det hela. Min tid att väva är ibland för lite, då jag jobbar heltid, studerar på halvtid och väver på en stor del av min ensamma tid här i Vilhlmina där jag jobbar för tillfället. Jag tycker att det är underbart att skapa de textilier jag behöver till hem, barn och stugor, synd bara att inte fler i min närhet har samma intresse.

    Ha en bra fortsatt dag

    MVH Barbro

    SvaraRadera
  2. What wonderful Pattern and colors.
    Have a great day.

    SvaraRadera
  3. A gorgeous pattern. Like a sunny day in the city!

    SvaraRadera
  4. Hej!
    Vad trevligt att se in till dig! Underbar ripslöpare! Även om färgerna är svåra att återge så ser det så fint ut. Vad roligt att du vill vara med i min utlottning av mitt armband med fattigspets och svartstick. Ha en härlig Lucia!

    SvaraRadera
  5. Hej, Gunilla!
    Tack för att du svarade på min fråga om picasa. Skönt att höra att det inte bara är jag som råkat ut för detta.
    Vissa av dina foton här är svarta (bara jag som inte ser dom?) Sånn blev det på min blogg också när jag tog bort foton från picasa, för att göra plass till nya./Ingrid

    SvaraRadera